INFORMATIZACIJA POSLOVANJA
Kratki opis projekta:
Svrha projekta je nabava i implementacija programskih modula (ERP) za upravljanje poslovnim procesima, nabava i implementacija softvera - programskog paketa za automatiziranu izradu elektro shema i prateće dokumentacije, te nabavu računalnih uređaja koja će omogućiti kvalitetniju i bržu obradu podataka i isporuku projektnih dokumenata. Najveći učinak se očekuje u poslovima projektiranja gdje će nova računala i novi softveri omogučiti timski rad na projektima, on line povezivanje sa partnerima na projektu i komunikacija i suradnja u realnom vremenu. Takav način rada, te ostale funkcionalnosti softverskog paketa značajno će ubrzati vrijeme izrade i kvalitetu projektne dokumentacije. Učinkovitost i kvaliteta stvorena realizacijom projekta osigurati će i cjenovnu konkurentnost na međunarodnom tržištu i ravnopravnu utakmicu na javnim tenderima.
Ciljevi projekta:
- Jačanje konkurentosti i izlazak na međunarodno tržište
Očekivani rezultati projekta:
- analizirane potrebe tvrtke
- istraženo tržište
- pripremljen natječajni prijedlog
- prijava uspješno predana na natječaj
- implementirani CAD programski moduli i instalirana računalna oprema
- implementiran ERP sustav na razini tvrtke
- nabava provedena po propisanom postupku
- nabavljena oprema označena naljepnicama
- postavljeni plakati s informacijama o projektu u poslovnim prostorima
- na poslovnim web stranicama postavljenje informacije o projektu
Ukupna vrijednost projekta: 731.622,50 HRK
Iznos koji sufinancira EU: 380.443,70 HRK
Razdoblje provedbe projekta: 01.10.2019. do 01.03.2022.
Kontakt osoba za više informacija: Alen Farago, e-mail: alen@ets-farago.hr
Poveznice na relevantne internetske stranice: